fredag 11 januari 2013

Tjusigt fodral

Ända sedan jag och Daniel köpte surfplattan i julklapp till oss själva, så har jag tänkt att den skulle behöva ett bra fodral. Den är ju så liten och nätt och lätt att ta med sig, och om jag ska bära runt på den då vill jag ju att den ska vara skyddad såklart. Vi har redan köpt ett typ skal, eller vad jag ska kalla det, till den. Och det är ju praktiskt. Men en liten väska, eller nåt sådant, det vore fint, tänkte jag.

Och så klickade jag mig in på Monkis stora rea. Och vad finns där om inte bästa, lilla fodralet till en surfplatta.


Det ser ut som en tjusig kuvertväskan och kostade inte många guldtior. 


Snyggt och praktiskt är verkligen en jättebra kombination. Oftast måste en välja mellan de två och det är nåt av det värsta jag vet. Jag vill ha både och. 



1 kommentar:

Katten sa...

Den är jättefin, ser riktigt chict ut. :)