tisdag 22 januari 2013

Bröllopsbilder!

Vi gifte oss en kylig novemberdag förra året och jag har redan visat bilderna från själva kalaset, ifrån gästernas synvinkel. Vi placerade nämligen ut en massa engångskameror som gästerna fick roa sig med. Men vi hade en fotograf där också. Hon tog tjusiga porträttbilder på oss.

Jag kände mig så himla fin i min klänning. Den är helt klart det vackraste plagg jag burit.

Blixten var ju också med på porträttbilderna, såklart. Men han fick inte vara med under vigseln eller festen, han fick leka hemma hos en hundvakt istället. 

Vigseln var i Gamla Oxelösund, som ligger precis mitt emellan hamnområde och skärgård.  Åt den här hållet är det mer hamn, kranar och stora skepp. Jag älskar att vi valde att ha industri som bakgrund, kontrasten mellan skir brudklänning och hårda hamnen är så fantastisk.

Men åt det här hållet är det skärgård, röda stugor och en liten fyr. Himla fint det med ju.
På den här bilden får jag en puss på varsin kind av min man och vår underbara toastmaster.

Min fina Daniel.


Alla bilder är tagna av Veronica Johansson, VeraPhoto.

5 kommentarer:

Rebecca sa...

Så himla fin du var!

Anonym sa...

Superduperunderbara bilder!

jennifer sa...

Så fint!!!

lisa sa...

så himla fina bilder. jättefin var du!

Vicky sa...

sååååå fint!