söndag 6 januari 2013

Den senaste tiden (från Instagram)

Vad har jag haft för mig den senaste tiden? Det går lättast att finna svaret till det på Instagram, kobranhuggertill heter jag där. Jag älskar Instagram och uppdaterar flera gånger dagligen.

Det har varit fint väder med snö och jag har gått långa promenader.

Jag har haft en fin rosett i håret.

Jag har börjat läsa en ny bok som jag inte vad om jag gillar än.

Jag har varit på julbord iklädd silvertröja och silverhalsband.

Jag har haft mintgröna naglar.

Jag har ätit juliga frukostar med rödbetssallad, köttbullar och skinka.

Jag har druckit julöl.

Blixten har fått träffa mina kusiners hund. Hon är ganska mycket större än Blixten. 

Jag har haft fjärde adventsbrunch med Jessica och Elin och Daniel. Vi åt risgrynsgröt och scones.

Sen har det ju varit julafton!

Och sedan blev vädret mer jämngrått än vackert.

Jag har tittat på Mean Girls i sängen.

Jag har gjort glass i julklappsglassmaskin.

Jag har varit klädd i tröja med paljettaxlar.

Det har varit nyårsafton och David har varit här och lagat hummer. 

På nyårsafton var jag klädd i mintgrönt och rosa. 

Det har varit nyårsdag pizza och Ivanhoe.

Jag har gått skogspromenader. 

Jag har bäddat med julklappslakan i sängen. 

Och så har jag sett ett fint grönt hus. 

(Kobranhuggertill på Instagram)

1 kommentar:

Lisa sa...

Glassmaskin, har fungerar det egentligen? Är det värt?