måndag 7 januari 2013

On and on Bronze

I julklapp fick jag en Color Tattoo-ögonskugga, precis som jag önskade mig. Färgen heter On and on Bronze och är dösnygg. Det är typ den perfekta ögonskuggan. Liksom om en bara ska köpa en enda så är det denna.


Den är en gel-cremeskugga och är ett dröm att applicera. Så himla lätt, så snygg färg och den sitter jättelänge. När den väl börjar tona bort så gör den det jämnt och utan att det blir fläckigt. Den blir bara mindre stark, så att säga.


Den fungerar lika bra på egen hand eller som bas för en annan skugga. Jag älskar den här och kommer nog att bära den typ hela tiden. Det gör jag redan. Idag använder jag den. En vanlig måndag. Det är också en jättebra grej, tycker jag. Den här färgen funkar både till vardags och till fest. Jag älskar sådana produkter. Om den byggs upp så blir färgen mycket starkare, men tar en bara typ ett fingerdrag så blir det bara lagom bronsigt och fint på locket.
Eftersom den är från Maybelline så är den ju inte särskilt dyr heller och det är ju alltid ett plus.



Inga kommentarer: