tisdag 8 januari 2013

När ett billigt impulsköp blir storfavorit

Jag älskar den här skjortan jag har på mig idag. Jag önskar att jag hade den i fler färger och modeller. En i exakt samma stil och tyg men med långa ärmar vore fint.


Skjortan kommer från H&M och kostade bara 99 kr eller nåt sånt. Himla billig var den i vart fall. Jag köpte den en gång när jag var i Nyköping. Det kan ha varit när jag skrev en tenta där och ville fördriva lite tid innan bussen skulle ta mig hem. Ge mig själv en liten belöning för att det gick så bra på tentan. Då provade jag den här mintgröna skjortan och jag gillade den direkt. Tyvärr fick den flera fula fläckar på sig ganska snart efter att jag köpt den, så jag har varit nära att slänga den. Tur att jag inte gjorde det! För jag älskar den, fläckar och allt och använder den fortfarande. Och ofta!


Den är så himla skön och enkel, men ändå med en lite rolig färg. Ja, jag tycker mintgrönt är en "rolig" färg. Jag är inte så mycket för färg annars. Naglarna matchar jag i liknande nyans.

Inga kommentarer: