torsdag 10 januari 2013

Nio bilder från en tisdag

I tisdags efter att vi varit på hundgården tog vi med Björn och Juno hem till oss för att äta middag. Vi, alltså människorna, åt trerätters. Jag älskar att göra värsta fancy maten en vanlig tisdag.


Vi drack prosecco medan maten lagades. När tre personer ska laga mat samtidigt så kan det bli lite körigt, så jag var schysst mot grabbarna och höll mig ganska mycket undan köket. Det tycker jag var snällt. 


Jag hade varannanfärgsnaglar och en stor ring.


Blixten och Juno hjälpte inte till så mycket heller. Mest var de bara söta.


Björn däremot han lagade mat som en riktig karl, i förkläde. Han hackade en miljon lökar som skulle bli löksoppa.



Daniel kokade soppa och potatis på samma gång. 




Och det var nio bilder från min tisdagskväll.

1 kommentar:

Loova's kök sa...

sv; Jag kände samma sak första gången jag testa det den, men i helhet var det inte riktigt min grej!