tisdag 8 januari 2013

Make me up

En av de grejerna jag gör allra mest på Internet är att titta på sminkvideos på YouTube. Jag bara älskar det. Det finns hur mycket roligt och intressant som helst att hitta. Och tjejerna jag följer är så duktiga och gulliga. Det finns massor att lära sig i sminkväg och jag blir alltid arg på hur lätt de får det att se ut att applicera eyeliner.
Tidigare följde jag nästan uteslutande amerikanska tjejer, men nu är majoriteten brittiska. Eller i vart fall så bor de i Storbritannien. Jag blir alltid lika avundsjuk på alla roliga produkter de visar och recenserar för de finns ju aldrig att få tag på i Sverige.  Jag är inte ens jätteintresserad av smink, men att titta på de här videosarna har blivit ett beroende hos mig. Jag älskar dem helt enkelt.

De här är mina favoriter:

Essiebutton



Ghostparties


MeganIsobel


Inga kommentarer: