tisdag 22 januari 2013

Enligt frisörer ska jag inte klippa luggen hemma, men det gör jag alltid ändå

I helgen tröttnade jag på att min lugg blivit så lång så jag gick in i badrummet och satte saxen i den. Jag gillar ju att ha en riktig pannlugg. Det är alltid skönt när jag lyckas få den åtminstone aningens rak. Då blir jag glad på mig själv. När jag tar det lugnt och liksom lite i taget. Oftast är jag ganska härschig, men erfarenhet har lärt mig att lugn och sans är bäst vid luggklippning.

Toppen (fult ord, förövrigt, det påminner mig om när jag gick i mellanstadiet och knappt hade bröst och då bar underkläder som hette "topp") jag har på mig idag kommer från Monki och kostade 40 kronor. Nedsatt från 200 kr. Det är ett fynd om du frågar mig.  Och jag älskar ju ett bra fynd.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg lugg. Btw, jag har ju helt glömt att lägga till dig i min bloggroll.Nu gör jag det.

Christin sa...

älskar kort hår och lugg!