måndag 26 mars 2012

There's something about Elle


Elle Fanning, alltså, hur bra är inte den tjejen egentligen? Hon är hur ung som helst, bara fjorton år, men helt klart en skådisfavorit hos mig. Om jag får gissa tror jag hon kommer gå långt. Alltså, det har hon väl redan gjort, men jag tror hon kommer bli en riktigt stor skådis. Söt som socker är hon redan. Och en fantastisk skådis. Jag älskade henne i Somewhere och jag kan inte ens förklara varför. Den filmen är ju liksom  lite blah, men hon är alldeles lysande. Hon är så otroligt charmig och har glimten i ögat. Hon har det. Helt enkelt. Jag gillade henne i Super 8 också, och hon var otroligt tonårsförtjusande i We Bought a Zoo. Hennes skratt i zoo-filmen är sådär smittande att jag bara måste le själv när jag har det.
Jag var verkligen en flickcrush på den här tjejen.



 


2 kommentarer:

Sandra sa...

visst är det!

Julia sa...

hon är verkligen makalös!