måndag 12 mars 2012

En sån där måndag

När klockan var kvart över nio i morse hade jag redan hunnit vakna och duscha och jag och Daniel hade gått ut med hunden och handlat mat på Ica. Ibland är man effektiv alltså. Det känns så himla bra. Dock är det bara pensionärer, förståndshandikappade och småbarnsmammor som handlar på Ica så tidigt på morgonen. Och jag då. Jag vet ju vilken kategori jag tillhör. :(
Nu är klockan 10 och jag äter en försenad frukost bestående av världsagod citronyoghurt. Så himla gott. Älskar citron. Fast frukosten består inte av bara det såklart. Jag äter mackor och dricker kaffe också. Man kan ju inte leva på yoghurt.
Idag kommer bli en helmysig dag, vi har nämligen bokat en playdate till Blixten. Våra vänner Björn och Maja har skaffat en liten hundvalp, och det tycker ju vi är alldeles utmärkt. Så idag ska Blixten och hon få träffas och leka. Förbered er på en hel massa valpbilder senare. Jag kommer ha kameran i högsta hugget hela dagen.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, det är det verkligen :D Så glad att mamma hittade dem. Udda inte allt för slitna Converse är inte lätta att hitta på second hand.