måndag 26 mars 2012

50-årskalas!


I lördags eftermiddag åkte jag, Daniel och Blixten hem till Daniels föräldrar och mötte upp dom och därifrån gick vi vidare till hans morbror. Det vankades nämligen 50-årskalas! 


Det var blommor och paketöppning och snittätning. 


Och ännu mer paketöppning. 


Och bubbeldrickning, såklart! Det är min bästa drickning.


Blixten njöt i fulla drag, han blir liksom lite av en medelpunkt. Och det gillar han. 


Middagen var buffé, vilket jag tycker är ungefär det bästa man kan äta. Det finns alltid något man gillar, eller om man är som jag, så finns det massor man gillar. Och det är ju ganska perfekt. Och till efterrätt blev det chokladtårta. Enligt mig så är choklad den bästa efterrätten, så den middagen var en fullträff.



 
 

Sedan blev det givetvis drinkar och jag blandade till mig en med apelsinjuice. Den har himla god. Och snygg! Om jag får säga det själv. 


Och såhär såg ju jag ju. Med blomdiadem och allt. 


Summan av den här kvällen blir helt enkelt att 50-årskalas, det borde man gå på oftare!

3 kommentarer:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

så fint med blomman! :D

GJ sa...

Vilka härliga bilder! :)

Felicia sa...

VIlken fin frisyr du hade =) Älskar din lilla blomma du hade i håret!