fredag 16 mars 2012

Gotta get down on Friday

Idag är det fredag! Jag kommer alltid att gilla fredagar. Jag kommer ihåg när jag gick i högstadiet. Då hade jag en fredagsfläta i håret varje fredag. Annars brukade jag bara ha det hängande. Axellångt och blont och platt. Men på fredagarna. Då fixade jag en fin fläta på morgonen. Och kände mig fredagsfin hela dagen i skolan. Fast nu pluggar jag ju och blir inte fredagsledig på något sätt alls. Jag har plugg att göra hela helgen. Men det är ändå mysigt. Idag (och hela helgen) jobbar min sambo ända till 22, så det blir inte så mycket fredagsmys för våran del. Själv har jag plugg att göra hela eftermiddagen och kvällen. Men det är egentligen ganska kul. När jag väl kommer igång. Eftersom att jag är en sockerråtta ska jag nog köp godis till ikväll. Det blir alltid roligare att skriva en essay om jag har godis. När jag tänker efter så är nog godis ett måste faktiskt. Den perfekta blandningen av choklad, salt, surt, vingummi och Fox-kolor. Totalt nödvändigt.


1 kommentar:

jessica sa...

Ja det är verkligen nåt visst med fredagar! Fint det lät med en fredagsfläta.