torsdag 29 mars 2012

En torsdag


Lite ungefär exakt såhär ser jag ut precis nu. Jag har nyss kommit inför dörren. Dock hade jag ju jacka och skor på mig ute. Men de slet jag av mig så fort jag kom in. Så jag kunde pussa på min lilla valp. Då vill jag ju inte ha en stor jacka i vägen. Idag när jag gick till jobbet hade jag på mig det som jag kallar gympadojjor, men som någon annan kanske skulle kalla walkingskor/löparskor. I alla fall, den typen av sko. Men mina är fula och helt svarta. Jag är himla sugen på att köpa ett par roligare och färggladare. Typ som dom här i gråblå/cerise, eller dom här i rosa/lila. Alltså, det är typ samma sko, men olika färger. Så himla fint med färgglada skor.
Tajts och mjuk klänning är typ det jag orkar ta på mig när jag börjar klockan sex. Finns inte så mycket tid till att tänka ut en bra outfit. Eller sminka mig.

Inga kommentarer: