torsdag 29 mars 2012

Blossom


Jag har fått blommor och har därmed en bukett med färska blommor i lägenheten. Det borde man verkligen alltid ha. Om jag blir rik någon gång så ska jag definitivt satsa på att fylla lägenheten med blommor. Alltid ha vaser fyllda med alla olika sorters blommor. I precis alla rum. På alla lediga platser. Så himla härligt det skulle vara. Tyvärr jag har inte alls gröna fingrar och har nog nästan aldrig köpt en blomma eller växt själv. De enda som jag har hemma är sådana som jag fått. Av någon snäll person. Jag har faktiskt två blommor/växter i köket som har klarat sig sedan i höstas. Det är bra jobbat tycker jag. Tyvärr klarar ju sig dock snittblommor inte alls särskilt länge. Vilket ju är hemskt synd.



1 kommentar:

Hanna sa...

Håller med! Blommor borde man alltid ha hemma, så fint!:) Jag har inte heller gröna fingrar, antingen vattnar jag dem för mycket eller för lite.

SV: Tack för kommentaren!:)