torsdag 15 mars 2012

Coco for coconut


Den här bodybuttern hittade jag på Rusta när jag var där i helgen. Jag älskar kokos! Både som doft och att äta och så vidare. Den här ska jag smörja in mig i varje dag och bara vänta på sommaren. Den måste ju komma lite fortare om jag luktar kokos. Det är ju givet.
Krämen är alldeles mjuk och len och luktar precis lagom med kokos. Den går in fort i huden också, vilket är superviktigt. Jag har inte tålamod att vänta en halv dag på att en lotion ska torka. Lite som Body Shops. De tar hur lång tid på sig som helst att gå in i huden. Och de är superfeta så man blir kladdig precis överallt. Det gillar jag inte. Fort ska det gå. Och krämen får gärna vara lätt och fluffig. Jag gillar lätt och fluffig.

4 kommentarer:

spiderchick sa...

ååå mums! Måste hugga en sån!

Melwa sa...

Åh, verkar superfin!

Bitterfittan sa...

nu blev jag ju sugen på kokosbollar..
inte bra hehe

Lisa sa...

hihi den har jag också köpt :)