lördag 17 mars 2012

Ett litet Blog Award

Jag fick ett himla trevligt Blog Award från Jorunn, och det blir jag ju såklart glad av!
Det går alltså ut på att man ska lägga in awarden på sin blogg och ge den vidare till fem bloggar som man själv följer. Men grejen är att de ska ha mindre än 100 följare. För att ge alla mindre bloggar en liten chans och skjuts, så att säga. Superbra, tycker jag. Sedan kan man ju lämna en kommentar på alla bloggar, så de vet om att de fått en award.


Jag läser massor av bloggar, både större bloggar och mindre. Jag tycker att ungefär alla är värda uppmärksamhet, men jag valde några som jag tittar in hos ofta, nämligen de här fem:






Jag gillar alla de här damernas bloggar av en massa olika orsaker, men några saker har de gemensamt, nämligen att de är snygga, välklädda och himla intressanta.

5 kommentarer:

Karolin sa...

Vilken trevlig idé!

Vicky sa...

men åh tack vad glad jag blir! <3

Josefine sa...

Hej! Var gärna med och tävla om att bli helgens blogg. Jag drar tre vinnare ikväll! :)
http://josefineklashed.blogg.se/2012/march/helgens-blogg-1.html

Emma Hå sa...

Waa! Tack vad glad jag blir :D Alltid roligt att vara uppskattad ;)

//Emma Hå

Emilia sa...

Men! Jag såg inte förrän nu, jag har ju varit så upptagen med min deppighet. Åh, det här gör ju hela min dag. Tack! <3