lördag 10 mars 2012

Marsfredag


Igår var jag, Daniel och Blixten hemma hos Daniels föräldrar på middag. Innan vi gick till dem gick vi en prommis med Blixten. Vi gick i en "skog" jag aldrig varit i innan. Jag älskar det faktum att det finns sådana skogsområden kvar. Som jag inte varit i alltså. Jag har ju haft ganska många år på mig att utforska den här staden.
Jag såg ut som en påpälsad liten skogsbäver där i skogen. Men vad gör det? Det var ett sådant där lite kallt, men ändå plusgrader-väder.
Idag är det lördag och jag ska med min mamma till Öppen Hand, som är en superbra loppis. Jag hoppas jag hittar massor av fynd!

1 kommentar:

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D Hoppas du vill vara med! Puss<3
http://adaras.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-produkt-fran-whiteaway-.html#comment