onsdag 21 mars 2012

Swinging in the backyard, Pull up in your fast car, Whistling my name


Två tjejer, två hundar, fast samma kläder. Så här ser alltså jag ut idag. Jag gjorde misstaget att ta på mig kängorna som jag haft hela vintern när jag gick ut förut. Big mistake. Huge. Det var nämligen sommarvärme ute. Okej, nu överdrev jag. Men nästan i alla fall. Dubbla strumpbyxor och fodrade kängor blev galet varmt. Men jag klagar inte. Varmt är bra. Soligt är bra. Men nästa gång jag går utanför dörren så blir det nog Converse.

1 kommentar:

Johanna sa...

Vi vill tipsa om att vi nu ger bort en av våra TAVLOR!

var med i vår tävling där vinnaren får en tavla och en publicering på vår blogg. Gå in på :
http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html

om du inte gillar reklam ber vi om ursäkt!