tisdag 13 december 2011

Vinterfint


Min balkong är vinterfin!
Jag har alltid älskat ljusslingor av olika slag och ville nu hitta en till balkongen. Och jag ville ju väldigt gärna att den skulle vara billig också eftersom pengar tyvärr inte växer på träd. Den här finfina hittade jag på Rusta för bara 70 kronor, tror jag. De hade massor av olika att välja på. Helt klart ett bra tips, om man är ute efter ljusslingor. Jag fullkomligt älskar Rusta och den typen av billighetsaffärer. Jag kan gå där hur länge som helst och kolla på alla möjliga nödvändiga och totalt onödiga saker. Jag köpte även tre söta spetstrosor för 10 kronor styck. Mycket bra pris för trosor enligt mig. Men det var ju inte detta inlägget skulle handla om. Min fetisch för billiga grejer och fynd av alla de slag.
Jag ville ju bara säga att min balkong är himla tjusig just nu. Kanske tjusigast på hela gatan.

Inga kommentarer: