onsdag 7 december 2011

Once upon a time you dressed so fine, You threw the bums a dime in your prime, didn't you?




Eftersom mina bästa jeans är leriga och jag inte fått nån tvättid så är jag så illa tvungen att använda strumpbyxor varje dag. Idag blev det tillsammans med en byxkjol i shortsform och en långärmad t-shirt med Bob Dylan-tryck. Jag älskar tröjor som är köpta på konserter. De blir så himla värdefulla. Det finns så mycket minnen i dem. Varje gång jag bär den här tröjan minns jag när vi satt där, jag och Daniel, på första raden i Malmö Arena. Vi gick runt och letade efter våra platser i typ en halvtimme för vågade inte tro att vi satt allra längst fram. Bara meter från Bob Dylan himself. Och sån himla bra konsert det var. Bob var på sitt bästa humör och log och smådansade och pratade med publiken. Biljetterna till den konserten är helt klart en av de bästa julklappar jag fått.

2 kommentarer:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

ååh älska konserttröjor! Och ang. Bob; alla varnade mig och sa - han är inte bra live, han är tråkig osv osv. När jag såg han var han på strålande humör och jag var sååå lycklig!

Vicky sa...

ahh, konsertminnen.