torsdag 22 december 2011

Lucka 22 - Berätta om något som du är beroende av

Min lugg! Jag älskar att ha lugg, det är det mest perfekta hårval jag någonsin gjort. Jag håller ungefär varje dag på att trimma och klippa och fixa till och jämna ut. Jag söker konstant efter hårprodukter som ska göra min lugg snyggare/lättare att hantera. Jag har haft blond lugg, lugg tillsammans med kort hår, tillsammans med långt hår, jag har haft röd lugg. Alla möjliga färger och frisyrer tillsammans med min lugg. Jag har klippt lugg under flera omgångar i mitt liv. Ibland låter jag den växa ut, men i slutändan ångrar jag mig alltid och klipper tillbaka den. Den är ju så himla tjusig.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jättefin i lugg! Jag har typ också alltid lugg. Tänker hela tiden att jag ska spara ut den och inte ha lugg längre men som du säger i slutändan blir det alltid att man har lugg ändå! =)