tisdag 27 december 2011

Och sedan kom juldagen

Efter julafton kommer ju juldagen och då ska det ju också firas. För min del började det med jullunch hemma hos min farmor med hela släkten. Efter det kom det folk hem till oss för att dricka öl och juldagsfira. Dock blev det ingen utgång i år, på grund av hundarna, men en hemmafest är ju faktiskt roligare än vilken utgång som helst.

De här fyra (eller tre och en halv) männen kom hem till mig och Daniel för att fira juldag.

Wille var också här, såklart, men han är inte lika peppig.

Blixten är en riktig gosehund, så han passade på att få mysa med så många som möjligt.
Vi har inte så mycket sittplats i vardagsrummet, så någon får alltid sitta på golvet.

Här vet jag inte riktigt vad vi gör. Förhoppningsvis är det någon lek eller nåt, så vi inte bara gör så naturligt.

Adam och Hallberg lekte med hundarnas leksaker. En sekund efter att den här bilden togs landade såklart bollen mitt i julgranen.

Det pågick hundmys på hög nivå.

Jag och Blixten ser väldigt påkomna ut.


Johan var glad. Ja, det var ju alla. Det var ju juldag!


David var ju där också!





Adam var nöjd med sitt val av dryck.


Daniel hade på sig snygga jultröjan.



Adam och Hallberg hade någon form av chokladätartävling. Vem som vann är fortfarande lite oklart.



1 kommentar:

Sonya sa...

Svar: Tack så mycket! Och de är så himla sköna också!

Vilken mysig jul du hade :)