söndag 11 december 2011

Lucka 11 - Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut


(Bilden kommer från weheartit)


Jag drömmer om ett stort, fint gammalt hus. Där jag kan bo tillsammans med Daniel och Blixten. Och kanske en liten lillebror till honom. En liten tax kanske. Det skulle vara fint. Jag drömmer också om ett roligt jobb. Åh, som jag längtar efter det. Massa små barn vill jag också ha. Med söta namn och tjocka kinder. Och jag drömmer om snö till jul. Och den sista säsongen av Dawson's Creek, så jag äntligen kan se klart den serien.
I framtiden hoppas jag att jag är lika lycklig som jag är idag.

1 kommentar:

Gabriella sa...

SV: Tackar! Färgglada tomater gör en glad=)
Fint inlägg, kul läsning!
Jag gillar också kronprinsessan Victoria. Hon verkar så jordnära och naturlig. Såg delar av nobelmiddagen och finfin i blåa klänningen var hon.