söndag 11 december 2011

Festligheter á la Nobel



(Bilderna kommer från aftonbladet.se)

Jag är inte överförtjust i kungahuset och allt de representerar. Men är det någon jag gillar så är det Kronprinsessan. Så otroligt vacker hon var igår. Vackrast av de alla i midnattsblå, paljettbeströdd klänning och stora, stora magen. Jag har alltid varit svag för henne. Hon är ju så tjusig. Och haft många problem som hon varit (förhållandevis) öppen med. Och nu fick hon sitt lyckliga slut med fina mannen (av folket!) och bebis i vår. Åh, så jag grät när jag såg deras bröllop på TV eller när jag hörde att de väntade barn (på radio, när jag satt i en frisörstol).
Ja, det är något speciellt med den där Victora.

3 kommentarer:

Lonesome Mama sa...

Kan inte annat än att hålla med - på något vis tycker jag synd om henne om allt hon vart med om, tänk att växa upp i en guldbur. Tror nog att vårt kungahus behöver bebisar - hoppas på fler snart

rebecka sa...

sv: eller hur! är himla tacksam för 500 days of summer, annars hade jag aldrig hört den låten .

Jennifer sa...

jag är med dig här, är inte någon rojalist på något vis men åh denna Victoria! vilken donna, vilken pondus och vilken godhet hon utstrålar. Bästa prinsessan! satt och bölade i hemlighet när hon gifte sig med sin Daniel :)