lördag 10 december 2011

Lucka 10 - Berätta om vad som finns i din väska


Jag har alltid varit en sådan person som har stora väskor och packar med mig otroligt mycket grejer, för "Man kan komma behöva det...". Men de flesta saker behöver jag faktiskt inte så ofta. Det kommer till en punkt då det helt enkelt blir onödigt att släpa med mig paraply, multitool och 20 tamponger varje gång jag lämnar huset. Så nu kör jag less is more och kollar hur länge det håller. Min väska är liten, vinröd och i mockaimitation.

Den innehåller:

Ett par torgvantar, ifall det blir kallt
Min mobil
Ett Lypsyl (mycket viktigt!)
Mitt mobilfodral (som mobilen bor i)
Min plånbok
Tuggummi
Typ två tamponger (dock inte med på bilden)

Nycklarna då?, tänker ni. Jo, de ligger alltså i min jackficka eftersom jag går ut med Blixten så ofta och inte orkar ta med mig väskan varje gång.

Inga kommentarer: