tisdag 3 december 2013

Lucka nr 3; berätta om vad du önskar dig i julklapp.

Precis som varje år så vill jag inte ha nåt speciellt. Mest praktiska grejer, som typ en ny fläkt till köket, men det är så urbota tråkigt att jag absolut inte tänker önska mig det.

Skulle nån vilja ge mig något onödigt, men fint och roligt (som jag tycker julklappar ska vara), så skulle jag ju inte bli ledsen om nåt sånt här låg under granen:


En mjuk och varm stickad tröja, en skjortblus med små ankare på eller en parfym från Stella McCartney. Parfymer är så himla onödigt lyxigt, men så himla härligt. Att dofta av en god parfym är kanske det bästa nånsin. 


Eller varför inte lite fina saker till hemmet? Det skulle jag också bli himla glad över. Den där koppen letade jag efter senast jag var på Ikea, men den var alldeles slut. En träsoffa har jag velat ha länge och It's OK-flaggan hade passat ypperligt på min vägg.

Alla bilder kommer från min Pinterest.

(Det här var lucka 3 i Emilys julkalender)

Inga kommentarer: