måndag 2 december 2013

Lucka nr 2; berätta om vad du har på dig idag.

Idag har jag på mig svarta jeans som är trasiga i grenen, en plommonfärgad blus och en grå megamjuk kofta. Och tovigt hår.


Det är kläder som är väldigt mycket jag, men inte så himla roligt. Nu när jag tänker efter kanske jag borde tagit på mig nåt mer fancy med tanke på att det var den här luckan idag, men jag har ska bara vara hemma och plugga idag och så har jag gått en promenad med mormor och Blixten och då är gamla jeans och en kofta mycket bra kläder.



Jeansen kommer från H&M, kofta från KappAhl och blusen har jag köpt på Klädhuset M.  Jag borde verkligen slänga de här trasiga, urblekta jeansen och köpa nya, men det är så urbota tråkigt att köpa jeans. Jag borde klippa luggen också, den har växt sig riktigt lång. Men, jag vet ju själv att jag inte kommer att göra nåt av det. Saker jag måste göra är så ointressanta och alla andra saker är så himla roliga. 



(Det här var lucka 2 i Emilys julkalender).

Inga kommentarer: