tisdag 10 januari 2012

Pluggpepp


Jag är så himla peppad på min kurs som ska börja nästa vecka. Jag har köpt ett nytt färgglatt skrivblock, och sorterat upp alla mina pennor i ett pennfodral från Marimekko.
Jag älskar att plugga! Plus att det ska bli himla skönt att ha en sysselsättning, att ha något att göra på dagarna. Den här kursen har en stor litteraturdel, alltså romanläsning. Det ska bli så himla kul. Jag har läst väldigt få böcker den senaste tiden och längtar efter att få sätta tänderna i nått nytt. Efter om det är typ Jane Eyre. Den kom ju inte i år direkt, men jag har aldrig läst den, då får den räknas som ny.

3 kommentarer:

amanda sa...

skulle behöva lite av din pluggpepp. sitter hemma och studerar inför anatomi och fysiologi tenta som ska skrivas på torsdag eftermiddag. jag vill bara lägga mig ner och dö. haha :D vad läser du?

SOCKERLOLLO sa...

följas via bloglovin??

Lisa sa...

jo men visst!:)