måndag 30 januari 2012

Färgbomb!


Jag har blivit så himla sugen på en massa färg. Det är så snyggt och känns så vårigt. Det är visserligen långt tills våren kommer, men det kanske känns som att det går fortare om jag bär en massa färgglada plagg. Det enda problemet med den här planen är att jag inte äger några färgglada plagg. Bara några rosa och något randigt (som jag visade förra veckan). Det är det enda. Inte så färgbomigt alls. Jag vill ju se ut som på bilden. En massa färg och mönster. (Fast visserligen tror jag att jag skulle tröttna ganska fort.) Men det ser fantastiskt fint ut. Färg blir man ju glad av!

Allt på bilden kommer från H&M

5 kommentarer:

Rinki sa...

Det är jättehärligt med alla dessa vårliga färger! Nu fattas bara våren :). Jättein blogg du har, gillar den skarpt!

Sv: Ja, The Artist verkar väldigt häftig på något sätt. Jag är också väldigt nyfiken på den.

Kram

Therese Ahlström sa...

Den gröna väskan är superfin :)

Linnéa sa...

vad mycket fint! vill också ha en massa färgbomber i garderoben!

Cecilia sa...

Jag har nästan bara färggladt i min garderob. Det syns när jag kommer skulle man kunna säga. Fast just de där kläderma var lite för prickiga för min del..

Lisen sa...

Åh! Jag tycker om tröjan i mitten jättemycket! Man blir verkligen glad av lite färg!