lördag 7 januari 2012

Hundpromenad

När man har hund så ingår det att gå ut en himla massa promenader varje dag. Speciellt om det är en liten valp. Ungefär såhär brukar det se ut på mina hundpromenader.

Igår var det soligt och alldeles krispigt kallt.


Igår på kvällen blåste det upp och blev iskallt. Både Blixten och jag frös. Dock inte Wille, han har så himla tjock päls.

När det är mörkt och kallt ute får hundarna klä på sig jackor och reflexvästar. Blixten har till och med en liten lampa, så han ska synas.

Jag frös om öronen och tog på mig ett klassiskt pannband.

Idag var vädret inte lika soligt. Men ändå helt okej promenadväder.

Hundarna fick leka med en boll och sprang som tokar.


Jag stod mest och tittade på.

3 kommentarer:

maja sa...

Tack så jättemycket, det värmer ska du veta.

Jill sa...

Tack snälla du :-)

melwa sa...

Åh, mysiga bilder!