tisdag 17 januari 2012

Idag har jag läst en spökhistoria hela dagen, tur att jag har sällskap

Idag har jag pluggat hela dagen. Vilket betyder läsa en roman. Dock har det gått sisådär. Jag har nämligen, utan anledning, varit väldigt trött. Eftersom jag gärna ligger och läser betyder det att det är himla lätt att råka somna. Och det har jag gjort. Somnat. Titt som tätt. Tur att boken är ganska bra, annars skulle jag aldrig orka läsa den. Lite läskig är den också, spöken och obehagliga barn är med i berättelsen. Och sådant gillar jag ju. Barn kan vara så himla mycket läskigare än vuxna. Snälla, oskyldiga barn som gör en riktigt ond handling är ungefär det läskigaste som finns.

4 kommentarer:

Ida sa...

Sv: Önskar verkligen att jag tyckte som du!

Ligger också alltid och läser, slutar med att man somnar fyra av fem gånger...

Sofia Ekström sa...

haha, råka somna, känner igen mig där! jag tvingar mig själv att sitta o plugga, annars vore jag körd!

fin onsdag!!

Amanda sa...

Tack för kommentaren! Jag känner igen mig i pluggandet... Kämpa på! Jag har ledigt denna vecka och det är SÅ skönt. Se fram emot något sådant, att du är klar snart(?) så brukar det gå lättare. Ta pauser också. Lite tips från mig :)

Ha en bra dag!

Teresa sa...

Åhåå.. vad är det för bok? Jag älskar spökhistorier, speciellt om läskiga barn :D