fredag 27 januari 2012

Greta


Det var dösvårt att fånga det här lacket på bild. Men det är i alla fall Greta, från Make Up Store. Ett holografic-lack som är alldeles fantastiskt i ljuset och har alla regnbågens färger i sig. På bilden ser det mest silver ut, men det är så mycket mer än så. Jag köpte det med ett presentkort jag fick i julklapp, så man kan kalla lacket en julklapp om man vill. Det vill jag, jag gillar klappar man får i januari.
Det är ganska perfekt att inleda helgen med disconaglar. Och jag gillar att det inte är något glitter i. Nog för att jag älskar glitter, men ibland blir jag trött. Greta är något helt annat än glitter, det är bensinspill på naglarna, men på ett supersnyggt sätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Över 270 plagg därav kläder, skor, väskor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är helt oanvänd/använt 1-2ggr, dvs. NYSKICK!
Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!

http://cli.blogg.se/kop/

Elin-Alice sa...

ah, när man zoomar in bilden ser det verkligen supertjusigt ut! och att det ser vanligt silvrigt ut på håll är ju inte fy skam heller^.^

Jessica sa...

Gud, det låter helt magiskt fint!