måndag 3 oktober 2011

Vissa dagar

Vissa dagar är såna bra dagar. När allt går vägen och jag gör kul saker och allt klaffar och jag träffar människor jag gillar och är social och har bra idéer och lagar god mat och bokar upp roliga saker och ska träffa fler roliga människor och har grejer inplanerade som jag ska gå på och jag känner mig snygg och glad och liksom tar livet med en klackspark. Det är en sådan dag idag. Jag gillar sådana dagar. De är mycket bättre än vissa andra dagar. De dagar som börjar med att jag går upp ur sängen, tittar mig i spegeln, känner mig skitful och totalt orkeslös. De dagarna är dåliga. Jag gör allt i min makt för att hålla dem på avstånd. Ibland funkar det och ibland inte. Idag fungerade det jättebra. Idag är en mycket bra dag.

1 kommentar:

Sara sa...

Du borde ha såna bradagar mest jämt, blev glad av att läsa om dem och för det där med att känna sig ful är ju så fel, för inte ändrar man utseende så drastiskt över natten och inte heller kan man faktiskt KÄNNA hur man ser ut, men det är himla galet svårt att tänka så rationellt och klart ibland. Dumt. Men mycket mycket fint med bra livsglädjesdagar!