söndag 30 oktober 2011

Skoköp!

Jag har beställt skor! Även fast det inte riktigt finns plats i min budget för ett skoköp, så måste jag ju ha nåt på fötterna när det blir lite kallare ute. Jag kan ju inte gå runt i Converse för alltid. Eller det vägrar jag helt enkelt. Riktigt varma vinterskor med en bra sula vill jag ha. Förra vintern ramlade och halkade jag flera gånger på grund av skor med alldeles platt sula och dåligt grepp, och det vill jag inte längre. Jag har skjutit upp skoköp jättelänge, men nu tog jag alltså tag i det. Hoppas de passar och är lika fina i verkligheten.

Från Din Sko kommer dem.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Tittade på dem i lördags och de är skitsnygga!

Sissi sa...

supersnygga!

Carro sa...

Det var ett bra köp tycker jag! Man kan icke gå runt med converse hela vintern, helt rätt! :)

Jag gillar verkligen också färgkombon rosa&rött. Även rosa&orange har jag börjat gilla skarpt :)