måndag 17 oktober 2011

Triss i shopping





De här tre finingarna fick följa med mig hem från stan i lördags. Alla köpta med presentkort som jag fick på fin födelsedag, tack för det!
Den ljusrosa plisserade långklänningen vet jag dock inte när jag kommer att använda, men någon gång går jag väl på något finare kalas. Men det var helt enkelt för tjusig för att få stanna i affären. Den grå koftan är supermjuk och den har jag använt varje dag sedan jag köpte den. Så skön. halsbandet gillar jag också. Det är ganska enkelt, men ack så fint.

10 kommentarer:

Matilda sa...

tjusigt värre! jag saknar en skir och vacker klänning i min garderob, den där var ju otroligt fin.

Ellenor sa...

wow vilken mysig kofta!!!

sv. ja tjocksockar överlag är mysigt! en av de få saker som är bra med med vintern (tjocksockar, tjocktröjor, öppenspis och ljus och fika) hehe

Blopparna-Emmy sa...

Åh vad snygga grejer, halsbandet var något extra!

Rosie sa...

Mycket fint!

MIKAELA BJARVE sa...

klänningen var hur fin som helst!

Al sa...

mysig kofta !

Hanna sa...

Skulle ju vara urfint att ha på sig alltihop tillsammans någon helt vanlig dag!

Erika sa...

sv; Tack! :)

Den koftan har jag också! Så skön!

Miranda sa...

oh så fint!

sv: ja, den loppisen är superhärlig! :D

Gabriella petkovic sa...

snyggt!