onsdag 5 oktober 2011

Oktoberfest

Jag har två föräldrar. Eller ja, det är väl inte så mycket att orda om, det har ju de flesta. Men jag har två föräldrar som tyckte det var en himla bra idé att fylla år dagarna efter varandra. Så första veckan i oktober innebär alltid en massa födelsedagskalas för mig. Så även detta år. Idag var det min pappas tur att bli ett år äldre. Jag älskar kalas, så det är inget mig emot. Jag har även lyckats att pricka in att bli ihop med en kille som har tre personer i sin närmsta familj som även de fyller år i oktober. Och nästa vecka är det min tur (yes, som jag längtar!). Oktober är nog min bästa månad på hela året. Nämnde jag att jag älskar kalas?

2 kommentarer:

Johanna sa...

SV: Tacktacktack så väldans mycket! Kram

Ina sa...

Det är roligt när man är flera som fyller år så man kan fira tillsammans. Delad glädje - dubbel glädje ;D