måndag 24 oktober 2011

Tillklippt



Igår tog jag fram saxen och klippte till luggen. Den hade blivit alldeles för lång. Och även fast jag tycker det är himla fint med snelugg, så är det ändå i pannlugg jag trivs bäst. Dock ser den lite tilltuffsad ut på bilden, men det är bara för att jag är precis hemkommen från skogen. Japp, jag och min sambo har varit himla duktiga idag. Vi gick ut vid elva och kom hem precis nu, vid halv fyra. Jag gillar verkligen att gå i skogen på promenad. De bästa promenaderna sker i skogen. Lugnet och naturen slår det mesta.

3 kommentarer:

Natasha sa...

Så fint och jag älskar älskar älskar din tröja!

Miranda sa...

åh, så fint det blev! =)

Sv: eller hur, nu ska jag gå på jakt på beyond retro varje vecka tills jag hittar den perfekta!

Karoline sa...

åh vad du är söt!!!!!!!