onsdag 19 oktober 2011

Jag idag


Svarta strumpbyxor, långärmad svart tröja, ett silverfärgat halsband och en ny brun kjol. Vem säger att man inte kan matcha brunt och svart? Det blir ju roligare att klä sig om man bryter mot alla "klädregler" som finns. Jag tycker brunt och svart går fint ihop. Likaså rött och rosa. Kjolen, ja. Den är ny och kommer från Indiska och är i någon form av fejkmocka. Mycket len att ta på och jag köpte den med presentkort. Jag gillar att säga det, för då känns det som om den är en födelsedagspresent. Och sådana älskar jag ju!

6 kommentarer:

Susanna sa...

Tycker definitivt att man kan matcha brunt och svart.

Och ja, julen är det bästa på hela året. :)

Mathilda sa...

Supersnyggt! Mocka är verkligen hur fint som helst!

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Japp, det tycker jag också, speciellt som du har gjort - svart, brunt, svart. Snyggt, snyggt, snyggt ;)

Nathalie sa...

Sv: Tack kära du!

Håller med dig till 100 % om att rosa och rött passar alldeles ypperligt tillsammans!

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Och du (förlåt, jag kommenterar ihjäl dig nu, jag vet!) - men jag måste bara säga att jag har en precis likadan byrå hemma hos mina föräldrar <3

Challe sa...

Brunt och svart tycker jag också är helt okej och kan funka riktigt bra tillsammans, din outfit är jätte-fin! :)
Däremot avskyr jag när folk matchar rött och rosa, haha, jag kan inte hjälpa det, det bara skär i mina ögon och jag tycker det oftast ser fruktansvärt ut! :P