tisdag 1 oktober 2013

Ocean Crush

Herre min påve, vad jag älskar mitt nya nagellack. Det både ser ut och känns som sjöjungfru-fjäll på mina naglar. Klart en gillar det. Det är ett Sugar Nails-lack från Isadora i färgen Ocean Crush. Den skimrar i grönt och blått och är fullpackad med glitter.



Sugar Nails-lacken har alla den där sockriga strukturen som jag lärt mig att älska. Den är egentligen jättekonstig, men oj så fint. 



Det här lacket glitterskimrar så fint i solen att jag alltid måste stanna upp lite och titta på mina naglar. De är ju som små glittriga discobollar på mina naglar. Det gröna skimret framgår inte riktigt av bilderna men i verkligheten är det megafint. Som havet i en Disney-film. Eller nåt varmt, exotiskt hav (inte Östersjön som är ungefär så långt ifrån turkost som det går).



Inga kommentarer: