onsdag 16 oktober 2013

Dag 07 - Det här åt jag idag

(Fast egentligen igår. Idag är det ju svintidig morgon och jag har bara masat mig upp och slängt i mig kaffe).

Frukost: Kaffe och naturell yoghurt. Lyxig frukost, eller vad säger ni? Ameh, vi hade bara tråkigt bröd hemma och jag hade ingen lust med flingor, så det blev bara yoghurt. I ett glas. Och två stora koppar kaffe med mycket mjölk. Jag älskar yoghurt på morgonen. Hade jag ätit ett kokt ägg till med örtsalt hade det varit drömfrukost.

Lunch: Pizza! Tillsammans med min lillebror. Jag åt en Hawaii special som är en vanlig Hawaii plus fläskfilé och bea. Gött, alltså. En burk cola till det.

Kvällis: Te och två smörgåsar med leverpastej. Daniel var iväg och handlade under eftermiddagen och han köpte hem Hönökaka! Megagott ju! Så det blev smörgås till kvällsmat. Av någon anledning tog jag inte gurka till leverpastejen. Det kom jag på nu. Det hade ju varit asagott.

Plus mängder av vatten under dagen, såklart. Jag dricker alltid mycket vatten.

Inga kommentarer: