tisdag 29 oktober 2013

För en sisådär tre veckor sedan

Alltså, tiden går fort. Men i början av oktober var min lillebror och Adam här åt middag. Jag satte givetvis gästerna i arbete direkt. Jag hatar att diska så jag ser gärna till att nån annan gör det. En får inte vara dum.


För att underlätta öldrickning vid diskning blev det sugrör. I burköl. Classy. 


Jag köper gärna vid efter etiketten eller sånt här krimskrams som en tjusig solros fäst på. Den passade bra i höstsolen. 



Det var så länge sen att jag knappt minns vad vi lagade, men det var helt klart köttbaserat. Tror det var biff Stroganoff  när jag tänker efter. Gött vare i alla fall.


Jag bar min bronsiga favorittröja. 


Det skålades i bubbelvin och vi var glada att det var fredag.




Karlar som pratar.


Sen spelade vi Kinect utan en tanke på att vi har grannar under oss. Stackars dom.


En ser ganska larvig ut under Kinectspelande, men det är himla roligt. 


Snipp, snapp, snut, så var den fredagen slut. Det känns länge sedan, även fast det bara var några veckor sen. Det har varit en lång och fullspäckad månad. Och nu är den snart slut och mörka november tar vid.

Inga kommentarer: