måndag 21 oktober 2013

Dag 09 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Det var ju tokigt att den här rubriken kom precis dagen efter jag återigen hyllat Closer, men jag får helt enkelt hänvisa till gårdagens inlägg. Closer är min bästaste film. Och, som jag nämnde igår, kan jag den i princip utantill. Jag vet inte om det är helt sunt, men så är fallet.






- Why did you fuck him?
- I wanted to.
- Why?
- I desired him.
- Why?
- You weren't there!
- Why him?
- He asked me nicely.
- You're a liar.
- So?
- Who are you?!


- I think it's best I don't attempt to touch you. I'd like to touch you. Later.
- I'm not a whore.
- I wouldn't pay. 

1 kommentar:

Rebecca sa...

gaaah jag älskar den filmen också!
Älskar älskar The Blowers Daughter i slutet och hela strippklubbs-scenen. En så jäkla bra film!