onsdag 23 oktober 2013

But it don't snow here, it stays pretty green

Idag ösregnar det ute och är alldeles genomgrått. Perfekt väder för att vara inne, helt klart. Egentligen borde jag baka eller nåt, en sån här dag. Få nåt gott att fika och värma mig vid en varm ugn. Men jag har köbekagor istället och det duger ju lika bra det till eftermiddagskaffet.


Idag är en typiskt bra dag att ha på mig bara svarta kläder och att använda mjuka tajts istället för byxor. Det är en typsikt bra dag att strunta i att duscha (jag hatar att duscha, längtar så efter badkar) och skjuta upp det till morgondagen. Och tydligen var det även en bra dag att skriva en inlämningsuppgift på, för jag satte mig i morse och fick ihop tre sidor på rekordfart, tack för det.



En här koftan älskar jag förresten. Den är helt vanlig, förutom att den har de fluffigaste axlarna nånsin. Tyvärr fastnar det otroligt mycket hår från Blixten i den (hur är det möjligt för en hund att håra så mycket?), men vad gör det? Den blir bara extra luddig.


1 kommentar:

lisa sa...

så fin du är! =)