onsdag 2 oktober 2013

30 dagar, ett inlägg varje dag

Oktober har kommit. Hösten är här. Och jag tänkte köra en 30-dagarslista.

Dag 01 -  Ett nytaget foto av mig och 5 fakta om mig själv
Dag 02 - Den här veckan
Dag 03 - Det här får mig att gråta
Dag 04 - En ovana som jag önskar att jag inte hade
Dag 05 - En stad jag vill besöka
Dag 06 - Vilken är min favorit superhjälte, och varför?
Dag 07 - Det här åt jag idag
Dag 08 - Den här månaden.
Dag 09 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 10 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg
Dag 11 - Mitt första julminne
Dag 12 - När och varför började jag blogga?
Dag 13 - Två saker jag längtar efter
Dag 14 - En bild på mig och min familj
Dag 15 - Favorit-tv-serier
Dag 16 - En till bild på mig själv
Dag 17 - Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18 - Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 19 - Smeknamn jag har, och varför jag har dom
Dag 20 - Min favoritbok
Dag 21 - En bild på något som gör mig lycklig
Dag 22 - Berätta om din sommar
Dag 23 - Någonting jag vill ha
Dag 24 - Favoritmat
Dag 25 - Vad kan man hitta i din väska?
Dag 26 - Min favorittid på året
Dag 27 - Min dag i bilder och text
Dag 28 - En bild på dig från tre år sedan, två år sedan, ett år sedan och en från i år. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30 - Fem bilder från olika minnen 2013

Första inlägget kommer senare idag pga nu måste jag springa iväg till skolan och skriva prov.

Inga kommentarer: