onsdag 30 oktober 2013

Dag 13 - Två saker jag längtar efter

1. Jag längtar efter nästa helg då Björn och David kommer till stan och jag, Daniel och Adam ska ordna kalas. Det är inte lätt att få ihop en helg då alla är lediga och har tid att träffas. Daniel och Adam träffar jag ju mest hela tiden (vilket är bäst!) men de andra två lirarna bor ju så långt härifrån att det blir lite extra roligt när de är här.
Tänk så lätt det var unga dagar att träffas. Så himla störigt att folk skaffar jobb och sånt störigt som hela tiden kommer i vägen.

2. Jag längtar efter jul- och nyårshelgen! Jag älskar den tiden på året och hela långa, mörka, kalla november och december är ju bara transportsträcka fram till helgdagarna. Det är så mysigt med en massa snö och kyla och fest och kalas och julmat och skumtomtar och allt som hör till. Bästa sättet att liva upp mörkret är med kalas, helt klart.

Nyår 2010:


Nyår 2011:


Nyår 2012:


Jag älskar nyår! Det är alltid glitter, fyrverkerier, god mat, massa vänner, suddiga foton och långa nätter. Och det bästa är att julen varit precis innan så jag är alltid i rätt humör. Vi har firat nyår samma grundgäng i många år (jag har bilder från tidigt 2000-tal, men dom är så himla fula att vi skippar dom) och vi har alltid haft superskoj.

Inga kommentarer: