fredag 18 maj 2012

Jobb och hår


Nu när det börjar närma sig fredagseftermiddag och folk börjar ta helg, så tänkte jag gå och jobba lite. Jag ska jobba hela helgen, så något särskilt helgskoj kommer jag inte hitta på.
På tal om nåt annat så blir jag gladare och gladare för varje dag, för mitt hår blir längre och längre varje dag. Nu behöver jag bara ett par hårnålar för att sätta upp det i en hästsvans, tidigare behövde jag ungefär 10. Så det är ju helt klart en förbättring. Det går åt rätt håll, så att säga. Det är konstigt hur jag kan ändra mig. För fyra-fem månader sedan ville jag ha kort hår. Kapat och rakt. Nu vill jag ha långt hår som kan sättas upp i en knut eller svans. Långt och fladdrande hår i sommarvinden. Det vill jag ha. Inte kort vinterhår som passar bra i en mössa.

3 kommentarer:

donnasandra sa...

Det är ju lite så det blir, jag har sparat i snart två år men börjar såklart tänka på kort igen ;-)

Lisa sa...

söto!

Felicia sa...

SKönt att det börjar bli längre :D