måndag 21 maj 2012

Årets första dag med bara ben


Okej, det är kanske inte jättetydligt, men jag lovar, om en tittar mellan skorna och kjolens början syns en glipa med ben. Bart ben. Inga strumpbyxor och inga tajts. Så himla skönt! Det är så somrigt och härligt med bara ben. Jag tror jag ska köpa fler långkjolar, det är ju ungefär det bästa sommarplagget. Det jag hade på mig idag var visserligen inte ens en kjol, det är en långklänning. Annars har jag ingen bra långkjol. Och det måste jag ju bara ha, så det blir att införskaffa. Långkjolar är liksom skönt och jag kan vara barbent, men det är inte alltför bart och ifall det blir lite kallt så har jag lite skydd mot det eftersom kjolen är så lång. Det känns så himla 90-tal med långkjolar också, tycker jag. På ett bra sätt. Jag älskar ju 90-talets klädstil.

1 kommentar:

Elin-Alice sa...

Oh ja, långkjolar är så himla bra plagg! Ska försöka få tag på en nu till sommaren jag med.