onsdag 2 maj 2012

Den senaste tiden (bilder från Instagram)

Ungefär såhär har det sett ut i mitt Instagramflöde den senaste tiden. Kobranhuggertill heter jag på Instagram om man vill följa mig där.

I förra veckan var jag och Blixten på valpkurs och jag tog en bild på honom i löven. Den andra bilden är utsikten vi hade på en promenad, han och jag. Det är stadens kyrka vi ser i mitten.


Jag har tröttnat på mina gamla trosor och strumpor och beställde ett gäng nya, fina från Gina Tricot. Och sedan är det en svan som jag såg en fin dag när jag, Daniel och Blixten fikade vid havet.

I lördags var Jonas Sjöstedt i Oxelösund och talade på ABFs hundraårsfirande. Jag var såklart där och tittade. Bilden bredvid är en solig och fin dag (älskar sådana dagar!).

Jag åt glass på balkongen! Och så blev det 1 maj och jag gick i tåget såklart.

På den röda första maj köpte jag röda nejlikor till mig själv. De trivs bra i mitt vardagsrum. Och på samma dag var jag, Daniel, Blixten och min lillebror på lunch hos min mormor och morfar. Lillebror Gustav hade med sig familjens hund också, som syns i hörnet på bilden. 

Häromdagen gick vi en kvällstur med Blixten och hittade änder i en fontän. Och idag hade jag träskopremiär. Med turkost nagellack på tårna. 

2 kommentarer:

Lisa sa...

fina skor!

Unknown sa...

Vilka härliga bilder :)