onsdag 23 maj 2012

And I never had a girl, Looking any better than you did

Promenadutsikt.


God morgon! Ja, det är morgon vid 13 om en har jobbat natt. Och det har jag. Men nu är jag ledig! I fem härliga dagar. Det allra bästa med att jobba är att jag får vara ledig också. Ledighet är bara värt något om en har mycket att göra i övrigt. Visserligen ska jag inte vara särskilt "ledig", jag har inlämning på min uppsats imorgon och ska skriva och fixa det allra sista idag och imorgon. Vilket både är stressande och lite roligt. Men först ska jag äta lunch och titta på Glee. Sådana viktigheter får inte glömmas.
På den här ledigheten ska jag verkligen försöka vara ute mycket och gå långa promenader (förhoppningsvis håller det här underbara sommarvädret i sig.). Och jag ska verkligen försöka smörja in mig med solskyddsfaktor. Jag brände mig i måndags och det har fortfarande inte lagt sig. Jag hatar att jag är så dum och struntar i solskydd. Men jag har lovat mig själv att bli bättre på det. Det ska bli en del av min morgonrutin.

Inga kommentarer: