onsdag 9 maj 2012

Hello, my fellow Americans. The theme for this year’s prom will be dinosaurs.

Idag är det lillördag, vilket ju är en himla bra dag. Sverker är fortfarande här och hälsar på, så ikväll blir det middag och öl (dock inte öl till mig, för jag ska jobba natt). Klassikern potatisgratäng och kött blir det. Dyrt kött till och med för vi var och pantade burkar tidigare idag. Nu lät det som att vi är himla fattiga, men det är ju inte riktigt sant. Men vi pantade 18 kassar med pant. Som vi bar till Ica. Så det blev ganska så mycket pengar. Jag älskar att panta burkar. Jag känner mig duktig och miljövänlig + att jag får pengar ut av det. Typ bästa grejen en kan göra. 


Idag fick batikbyxorna åka på. Jag gillar dem, men har problem att bära dem på grund av den extremt låga midjan. Låga midjor är värst, men vad gör en om en älskar byxorna? Jag köper ändå och sedan får jag lida lite. De är ju så fina.
Halsbandet är kanske det bästa reafyndet jag gjort. Det är stort och maffigt och passar på grund av det till allt.

Inga kommentarer: